Doprava a platba

PŘEPRAVNÍ PODMÍNKY:

Cena přepravy zboží se účtuje dle specifikace balení:

1) Klasický balík DPD nepřesahující hmotnost 50kg a nepřevyšující délku 175cm a obvodovou délku 300cm ( (2x šířka + 2x výška + 1x délka), pouze v rámci ČR a SK.

a) Doprava ZDARMA pro všechny naše zákazníky u vybraných výrobků a nebo při nákupu nad 15.000,- Kč vč. DPH (platí na zboží nespadající do paletové přepravy viz. bod 2. a 3.)
b) Cena přepravy klasický balík pro ČR 169,- Kč vč. DPH a pro SK 499,- Kč vč. DPH (na SK nezasíláme  na dobírku, pouze platby uhrazené on-line)


2) Zboží nadrozměrné velikosti DHL (nad 50Kg) a balíky na SLOVENSKO

a) Základní cena přepravy pro ČR činí 690,-Kč vč. DPH a pro SK činí 1290,-Kč vč. DPH na SK nezasíláme  na dobírku, pouze platby uhrazené on-line (přesnou cenu stanoví administrátor)
b) Smluvní cena po dohodě s administrátorem ochodu na telefonu 775 56 55 57

Platební podmínky :

1) Platba onlie kartou či bankovním převodem – ZDARMA
2) Platba kartou na výdejním místě – ZDARMA
3) Platba na dobírku – 49,- Kč vč. DPH


Základní podmínky přepravy:

Způsob dodání a náklady přepravy
Způsob a místo dodání zboží je určeno kupujícím v objednávce. Kupujícímu jsou účtovány náklady v závislosti na jím zvoleném způsobu dodání a váze zboží, a to dle aktuálního ceníku uvedeného přímo v nákupním košíku internetového obchodu. Dodáním zboží je myšleno dovoz a vynesení zboží za první uzamykatelné dveře v termínech určených dodavatelem.

Příplatkový výnos zboží do patra je vždy řešen za pomoci asistence klienta. Asistencí se rozumí fyzická manipulace se zbožím. Řidiči přepravních společností jezdí sami. Asistenci si je kupující povinen zajistit sám a na své náklady. V případě, že kupující asistenci výnosu-odnosu zboží nezajistí, je řidič přepravní společnosti oprávněn výnos neuskutečnit bez náhrady. V takovém případě, je možné zboží složit za první uzamykatelné dveře.

Přechod nebezpečí škody na zboží
Nebezpečí škody na zboží a jeho nahodilé zkázy či zhoršení zboží přechází na kupujícího okamžikem, kdy Provozovatel předal zboží dopravci.

Prohlídka zboží kupujícím
Kupující je povinen prohlédnout zboží bez zbytečného odkladu po jeho převzetí. Pokud zboží vykazuje zjevné poškození obalu je nutné takové zboží reklamovat již přepravci, který je povinen s Vámi sepsat protokol. Balík můžete převzít s výhradou nebo zcela odmítnout převzít.

V případě vnitřního poškození zásilky, které nešlo při převzetí a kontrole poznat, lze vady výrobku reklamovat u Provozovatele a zároveň je nutno hlásit u přepravní služby neprodleně po jejich zjištění. Nejpozději však do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky.

Další podmínky naleznete v Obchodních podmínkách.

Máte nějaké dotazy? Kontaktujte nás.
Porovnávač